2012. november 1., csütörtök

Monoton Minimaraton

November 1-én, Mindenszentek napján délelőtt úgy döntöttünk, hogy teszünk a Hárs-hegyen egy kört, ha már egy pecsét jár érte a Budapest Kupafüzetbe. Az esős, borult idő nem hátráltatott, reggel 10 óra előtt pár perccel érkeztünk meg Szépjuhásznéhoz és 10:03-kor rajtoltunk el az étteremből. Az ilyen túrák engem nem igazán vonzanak, nem látok benne semmi fantáziát, de hát ez inkább a futóknak van kitalálva, én biztos nem sétálgatnék körbe-körbe, ezért is csak a Minimaratonon indultunk, ami egy kör volt a Hárs-hegyen, de legalább mi már elmondhatjuk, hogy részt vettünk már ilyen rendezvényen is. Mindenesetre le a kalappal a futók előtt, akik a Maratont vagy a Félmaratont végigfutják. Mi egy normál tempót felvéve hamar elértük a Makovecz-kilátót, ahol az első ellenőrzőpont volt, majd a Nagy-Hárs-hegy sem okozott akadályt, ahol ráadásul a Kaán Károly-kilátónál ismerős pontőrök fogadtak. Innen már csak lefelé tovább a sárgán és rövid időn belül, pontosan 10:42-kor elértük a célt, tehát ezt az 1 kört 39 perc alatt abszolváltuk. A célban az oklevél és kitűző, valamint egy Cerbona-szelet átvétele után a Budapest Kupafüzetbe valami oknál fogva elmaradt igazolásokat bepecsételtettem. Még 1 túra kell és megvan a 25 pecsétem a füzetbe.
Rövid volt, de jó volt ez a kis séta, köszönöm szépen a szervezőknek! :)

A túrán nem készítettem fényképeket, de íme az oklevél:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése