2011. október 16., vasárnap

Tatabánya 30

Ahogy nézegettem a teljesítménytúrákat felfigyeltem a Tatabánya 30 teljesítménytúrára. Ezen a vidéken még nem voltam és láttam, hogy a Vár a Vitányvár! csillagtúrát is lehet vele együtt teljesíteni, tehát semmiképp sem szerettem volna kihagyni. Hát nem is bántam meg. :) Október 16-án korán reggel buszra szálltam és elutaztam Tatabányára, ahonnan helyijárattal sikerült megközelítenem a felsőgallai rajthelyet. Utólag rájöttem, hogy be sem kellett volna mennem Tatabánya központjába, átszállhattam volna hamarabb, de hát kell egy kis városnézés is, úgyis nagyon ritkán járok errefelé. A túra az itiner szerint 31,4 km. hosszúságú volt 790 m. szintemelkedéssel. Ez elég barátságosan hangzott. A nevezési díj is kedvező volt, 600 Ft., a szintidőre pedig 8 óra volt adva. A rajtnál már csomóan sorakoztak, pedig már 7-től lehetett rajtolni. Én 8 óra 10 perckor indultam el és 14 óra 47 perckor értem a célba. Gyönyörű helyeken megy végig a túra. Különösen örültem Vérteskozmának, ahol ezidáig csak egyszer, a legelső teljesítménytúrám alkalmával jártam és azóta megfogott a hely varázsa. A rajt után található Mária-szakadék is egy csodaszép hely. Ezt a túrát mindenféleképpen meg akarom ismételni 2012-ben, mert nagyon jó hangulatú és egyszerű, csodaszép túra. A célban zsíros kenyérrel, forralt borral, valamint teával vártak minket a szervezők.

Sajnos ezen a túrán sem tudtam fotókat készíteni, pedig itt aztán lehetett volna miről. Egyedül az oklevelet tudom megmutatni.
2012-ben ha lesz rá alkalmam visszatérek és mindenképp fogok egy pár csodaszép fotót lőni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése