2011. február 26., szombat

Zöld 20 - Fekete István emléktúra

A Kitörés után 2 héttel nagyon kitavasziasodott az idő, ezért úgy döntöttünk, hogy elindulunk a Zöld 20 - Fekete István emléktúrán. A pontos táv 19 km volt 649 méter szintemelkedéssel, 600 Ft. nevezési díjjal és 5 és fél óra volt a szintidő. Reggel tömegközlekedéssel jutottunk fel Budapestre a Normafához, ahol a rajt volt. 7:30-kor indultunk el egy kellemes laza tempóban. Nagyon szép idő volt. Most jártunk először az Árpád-kilátónál, ahol begyűjtöttük az ottani geoládát is. A Virágos-nyereg környékén is jó volt szétnézni napközben, így a Kitörés után, majd a Csúcs-hegynél megszereztük 100. geoláda megtalálásunkat, amely a hozzá méltó "A Csúcs csúcsa (GCTOP)" nevet viselte. Ezután körbenéztünk a Szarkavárnál, ahol ezáltal a csillagtúrát is teljesítettük, valamint az ottani geoládát is becserkésztük. A cél Solymáron volt a Kocsma galéria neveztű helyen, ahova 12:20-kor értünk be pontosan, tehát nem sok kellett (40 perc csak), hogy kicsússzunk a szintidőből. A sok ládakeresgélés miatt eléggé elidőztünk itt-ott, de a lényeg, hogy még időn belül, sikeresen célba értünk. :)

A túrán készült fotók megtekinthetőek a képre kattintva.